Вівторок
22.08.2017
05:20
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Яку інформацію ви хотіли б бачити на сторінках сайту ?
Всього відповідей: 55
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Косарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

    Про організацію методичної роботи

    на 2011 – 2012 навчальний рік

     

    У 2010-2011 році педагогічний колектив Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів працював над успішним виконанням навчальних планів і програм, удосконаленням змісту навчально-виховного процесу, оптимальним поєднанням форм і методів роботи  - один із основних шляхів розвитку пізнавальних процесів школярів, виховання свідомого громадянина незалежної держави в умовах нового підходу до вирішення глобальних проблем поліпшення національного добробуту.

             На кінець навчального року в школі навчалося  186 учнів. З них мають навчальні досягнення на високому рівні 19 учнів (13 учнів у 2009-2010 н.р.), на достатньому 47 учнів (2009-2010 н.р. – 52 учні), на середньому 59 учнів (200-2010 н.р. – 62 учні), на початковому - 33 учнів (2009-2010 н.р.- 38 учнів). Успішність складає  80,5% (2009-2010 – 78,42%), якісний показник – 35,4% (2009-2010 – 32,5%).

    Випускницю школи Сайко Юлію нагороджено золотою медаллю та Похвальною Грамотою за особливі успіхи у вивченні окремих предметів.

             Учні школи брали активну участь в районних конкурсах різного напрямку.   У районному конкурсі ДЮП – І місце., «Грайлива веселка» - І місце, учасники обласного етапу конкурсу загонів ЮІР. Учні школи брали активну участь у районних заходах: інтелектуальній грі «Брейн-ринг», грі-випробуванні «Котигорошко»; участь у підпроектах Ліги старшокласників  У спортивно-масовій роботі школа займає призові місця.

    В школі працює 28 вчителів, з них  9 вчителів мають звання "старший учитель”, 18 вчителів мають вищу категорію, 7 вчителів - І категорію, 2 вчителів – «спеціаліст». Атестація педагогічних працівників у 2011 році була свідченням високого рівня професійної майстерності. Присвоєно звання  "Старший учитель” Скічко Т.М., підтверджено звання "спеціаліст вищої категорії” Дзимі Л.Л.. та «спеціаліст І категорії» Роздобудьку В.П.

    В школі працюють  методоб´єднання: початкових класів (кер. Волощенко С.В.), словесно-гуманітарного циклу (кер. Лісовенко Н.В), природничо-математичного циклу (кер. Скічко Т.М.) та класних керівників (кер. Дзима Л.Л.). Засідання методоб’єднань проводилися згідно складеного графіка. Разом з тим, керівникам методоб’єднань  необхідно звернути увагу на своєчасне проведення засідань і їх форму проведення.

    Вчитель інформатики Скічко Т.М. та вчитель світової літератури Юрченко К.Г. представили свої роботи на районній та обласній виставках передових технологій

    Заслуговує на увагу робота з обдарованими дітьми. Учні 11 класу Сайко Юлія та Крупська Анастасія  стали переможцями ІІ етапу МАН з секції «історичне краєзнавство», базова дисципліна «історія України» та секції «астрономія», базова дисципліна «фізика». Учень 9-Б кл. Погорілий Р. став призером І етапу МАН із секції «ландшафтознавство», базова дисципліна «географія».

    Учні школи брали активну участь у проведенні шкільних, районних та обласних предметних олімпіадах. Учениця 11 класу Сайко Ю. зайняла ІІ місце на районній олімпіаді з української мови. Учениця 9-Б класу Бабенко А. зайняла ІІІ місце з англійської мови. Учениця 9-А класу Качур І. зайняла ІІІ місце з історії, Гридньова Л. – ІІІ місце з біології та української мови, учень 7 класу Сайко Р. ІІІ місце з географії, а учень 9-А кл. Гавриленко Я. І місце з фізики та був учасником обласної олімпіади.

    Представники кожного класу стали учасниками Міжнародних конкурсів: «Кенгуру», «Левеня», «Лелека», «Колосок».

    На сучасному етапі розвитку освітньої галузі першочергове значення приділяється вивченню рідної мови. В школі було передбачено роботу факультативів з української мови в 9 класі (вч.Перепелиця Л.В.) та роботу гуртків "Дивослово” (вчитель Лісовенко Н.В.). Активно працювали гуртки: вокальний (кер.Мозгова Л.В.), спортивний (Конверцев А.Г.), танцювальний (Ярова І.А.). Члени гуртків стали переможцями районних конкурсів та змагань.

    В 9-Б класі передбачено поглиблене вивчення англійської мови. Рівень успішності у 9-б класі складає 80 %, якісний показник – 50 %, середній бал – 6,7%, а по школі на кінець навчального року процент успішності 84,1%, якісний показник – 50,1%, середній бал – 6,4%. Вчителям англійської мови Лебідь Н.О., Кучмі Т.М. разом з ефективним використанням інноваційних технологій слід більше уваги приділити формуванню глибоких знань, вмінь і навичок учнів.

    Разом з тим, хотілось звернути увагу вчителів словесно-гуманітарного циклу на більш ефективну роботу на підвищення рівня якості знань учнів і змістовну роботу з обдарованими учнями та розвитку критичного та творчого мислення школярів. Вчителям природничо-математичного циклу з метою підвищення рівня знань учнів забезпечити рівний доступ до знань кожним учнем, використовувати активні форми та методи навчання, які сприяли б всебічному розвитку особистості і створювати умови для інтелектуального розвитку учнів.

    Рівень навчальних досягнень та якісний показник з основних предметів:

    Результати державної підсумкової атестації в 11 класі:

    Підсумки державної підсумкової атестації в 9 класі:

    НАКАЗУЮ:

     

    1.       Методичну роботу спрямувати на створення оптимальних умов для навчання, виховання, розвитку учнів з урахуванням стратегічних завдань Державної національної програми «Освіта», для реалізації навчальних програм.

    2.       Затвердити таку структуру методичної роботи в школі:

    -         методична рада школи у складі адміністрації та керівників М/О;

    -         шкільні методичні об’єднання та їх керівники.

    3.       Провести тижні педагогічної майстерності вчителів (за планом МО: декларовані уроки, позаурочні заходи, олімпіади, конкурси, турніри). Взяти участь у проведенні тижня педагогічної майстерності шкіл району, конкурсі «Вчитель року», педагогічному ярмарку.

    4.       Протягом року продовжувати науково-дослідницьку роботу щодо впровадження інноваційних технологій освіти: створити творчі лабораторії на кафедрах української мови та літератури, фізико-математичних предметів, початкової школи, етики, географії.

    5.       Провести І етап Всеукраїнської олімпіади з предметів (жовтень), підготувати учнів до участі в ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад (листопад-грудень).

    6.       Забезпечити участь учнів школи в конкурсах «Кенгуру», «Левеня», знавців української мови ім. П.Яцика (протягом року).

    7.       Підготувати учнів до роботи в Малій академії наук (вересень-грудень).

    8.       Продовжити роботу щодо створення методичного забезпечення викладання предметів (протягом року).

    9.       Вдосконалити форми і методи позаурочної роботи:

    -         проводити роз’яснювальну роботу серед батьків по формуванню творчих здібностей школярів та розвитку інтересу до знань;

    -         проводити роботу по профілактиці шкідливих звичок;

    -         створювати умови по запобіганню травматизму серед учнів та працівників школи, охорони їх життя та здоров’я.

    10.  Створювати творчу атмосферу для забезпечення високої результативності роботи вчителів та забезпечувати умови дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії та правил внутрішнього розпорядку роботи школи.

    11.  Забезпечити якісне виконання навчальних програм та річного плану школи.

    12.  Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника директора з навчально-виховної роботи.