Неділя
16.06.2019
17:33
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Яку інформацію ви хотіли б бачити на сторінках сайту ?
Всього відповідей: 58
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Косарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

     

    Структура методичної роботи школи

     

        Якість, результати навчально-виховного процесу школи залежать передусім від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

         Підвищенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах сприяє спеціальна методична робота, яка збагачує їх педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям оволодівати педагогічною майстерністю, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку. Методична робота спонукає вчителя до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи. Вона забезпечує надання вчителю кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.

       У нашій школі методична робота здійснюється за такими напрямами:

     1. Поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження й розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії, методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання; 

     2. Вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи; збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури; вивчення теорії та досягнень науки з викладання предметів, володіння сучасними науковими методами; вивчення й практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей; 

     3. Освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з проведенням відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів; 

     4. Освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики і принципів активізації навчальної діяльності учнів, формування у них наукового світогляду з урахуванням вимог етнопедагогіки; 

     5. Систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів; 

     6. Впровадження досягнень педагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду із зверненням особливої уваги на використання в діяльності педагогічного колективу зразків національної культури і традицій.

         Згідно з Указом Президента України «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідним Положенням, його завданнями є: піднесення ролі вчителя у суспільстві і підвищення престижності цієї професії; привернення уваги громадськості, органів влади до проблем освіти; сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконалення фахової майстерності вчителя; поширення передового педагогічного досвіду: забезпечення незалежної експертної оцінки педагогічної діяльності.

      Внутрішньошкільна методична робота у Косарській загальноосвітній школі з педагогічними кадрами спрямована на:

      - формування професійної компетентності,

      - збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,

      - вироблення інноваційного стилю діяльності,

      - підготовку вчителів до пошукової діяльності,

      - залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес.

     Основні завдання:

    - кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

    - упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів школи;

    - розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;

    - вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем;

    - залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.

         Для ефективної реалізації вищезазначених завдань методична робота у нашому навчальному закладі має безперервний характер; робота всіх структурних одиниць та ланок спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми школи і приведена до певної системи.

     Індивідуальні форми роботи:

     - діагностування;

    - самоосвіта;

    - конкурс „Учитель року", „Класний керівник року";

    - атестація;

    - індивідуальні консультації, співбесіди;

    - видання методичних посібників, розробка авторських програм;

    - практичний показ інноваційних методів педагогічної роботи на уроках, в позакласній роботі.

     Групові форми роботи:

    - методичні об'єднання;

    - творчі групи по реалізації проектів;

    - семінари - практикуми;

    - „Школа вдосконалення педагогічної майстерності";

    - „Школа  молодого вчителя";

    - тренінги.

     Масові форми роботи:

    - педради;

    - інструктивно - методичні наради;

    - предметні тижні;

    - науково - практичні конференції;

    - педагогічні зустрічі;

    - огляд методичної літератури.

     

     

     

    ПЛАН РОБОТИ

    МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

     

    НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

    Формування творчої особистості та виховання національної самосвідомості і громадянськості школярів.

     

    І. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ

    1.      Поновити інформаційні матеріали (на стендах) в методичному кабінеті.

    Вересень-жовтень

    2.      Поповнити картотеку ППД району, області та картотеку методичної літератури (педагогічні й фахові журнали, література навчальних кабінетів).

    Листопад

    3.      Систематично поповнювати куточки "Куточок молодого вчителя”, "На допомогу класному керівнику”.

    Протягом року

     

    ІІ. РОБОТА НАД ПРОБЛЕМНИМИ ПИТАННЯМИ

    1.      Скласти картотеку літератури з проблемного питання.

    Вересень

    2.      Детально опрацювати літературу (з проблемного питання), ознайомитися з матеріалами роботи інших навчальних закладів.

    Жовтень-листопад

    3.      Розробити конкретний план роботи школи над науково-методичною проблемою.

    Листопад

    4.      Провести методичний тиждень на тему:”Використання проблемно-пошукових методів у навчально-виховному процесі”.

    Квітень

    5.      Аналіз роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою протягом навчального року.

    Травень

    ІІІ. РОБОТА З ВИВЧЕННЯ, УЗУГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ППД

    1.      Протягом кожного навчального семестру знайомити вчителів з матеріалами ППД, опублікованими в педагогічних та методичних виданнях.

    2.      Ознайомити вчителів з тематикою досвіду шкіл району, який вивчався районним методичним кабінетом протягом року.

    Лютий

    3.      Творчі звіти вчителів.

    Жовтень-березень

    4.      Вивчити та узагальнити досвід вчителя географії Кобзар С.Є.

    Листопад

    ІV.УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ

    1.      Вивчення стану викладання:

    -         географії;

    -         біології;

    -         хімії;

    -         фізичної культури.

    2.      Підготовка та проведення засідань педагогічної ради.

    3.      Проведення директорських контрольних робіт з рідної мови в 5-му, 9, 11-му класах, з математики в 9 кл.

    4.      Перевірка техніки читання в 1-4 класах.

    5.      Організація та проведення шкільних предметних олімпіад, участь у районних олімпіадах.

    6.      Перевірка виконання навчальних програм.

    7.      Визначення рівня навчальних досягнень учнів за кожний семестр у початковій ланці та у 5-11-х класах.

     ПАМ’ЯТАЙМО!!!

     

    Учень 5-го класу чекає на вчителя доброго та милого.

    Учень 6-го класу чекає на вчителя ввічливого.

    Учень 7-го класу чекає на вчителя справедливого, який не займається моралізаторством.

    Учень 8-го класу чекає на вчителя освіченого та вимогливого, який застосовує ТЗН.

    Учень 9-го класу чекає на вчителя, який однаково ставиться до всіх, доступно пояснює матеріал, активно проводить уроки.

    Учень 10-го та 11-го класів чекає на вчителя, об’єктивного в оцінюванні, який знає свій предмет, уміє прищеплювати любов до нього.