П`ятниця
20.10.2017
21:40
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Яку інформацію ви хотіли б бачити на сторінках сайту ?
Всього відповідей: 55
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Косарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

    Структура методичної роботи школи

        Якість, результати навчально-виховного процесу школи залежать передусім від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

         Підвищенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах сприяє спеціальна методична робота, яка збагачує їх педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям оволодівати педагогічною майстерністю, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку. Методична робота спонукає вчителя до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи. Вона забезпечує надання вчителю кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.

       У нашій школі методична робота здійснюється за такими напрямами:

     1. Поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження й розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії, методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання; 

     2. Вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи; збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури; вивчення теорії та досягнень науки з викладання предметів, володіння сучасними науковими методами; вивчення й практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей; 

     3. Освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з проведенням відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів; 

     4. Освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики і принципів активізації навчальної діяльності учнів, формування у них наукового світогляду з урахуванням вимог етнопедагогіки; 

     5. Систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів; 

     6. Впровадження досягнень педагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду із зверненням особливої уваги на використання в діяльності педагогічного колективу зразків національної культури і традицій.

         Згідно з Указом Президента України «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідним Положенням, його завданнями є: піднесення ролі вчителя у суспільстві і підвищення престижності цієї професії; привернення уваги громадськості, органів влади до проблем освіти; сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконалення фахової майстерності вчителя; поширення передового педагогічного досвіду: забезпечення незалежної експертної оцінки педагогічної діяльності.

      Внутрішньошкільна методична робота у Косарській загальноосвітній школі з педагогічними кадрами спрямована на:

      - формування професійної компетентності,

      - збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,

      - вироблення інноваційного стилю діяльності,

      - підготовку вчителів до пошукової діяльності,

      - залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес.

     Основні завдання:

    - кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

    - упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів школи;

    - розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;

    - вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем;

    - залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.

         Для ефективної реалізації вищезазначених завдань методична робота у нашому навчальному закладі має безперервний характер; робота всіх структурних одиниць та ланок спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми школи і приведена до певної системи.

     Індивідуальні форми роботи:

     - діагностування;

    - самоосвіта;

    - конкурс „Учитель року", „Класний керівник року";

    - атестація;

    - індивідуальні консультації, співбесіди;

    - видання методичних посібників, розробка авторських програм;

    - практичний показ інноваційних методів педагогічної роботи на уроках, в позакласній роботі.

     Групові форми роботи:

    - методичні об'єднання;

    - творчі групи по реалізації проектів;

    - семінари - практикуми;

    - „Школа вдосконалення педагогічної майстерності";

    - „Школа  молодого вчителя";

    - тренінги.

     Масові форми роботи:

    - педради;

    - інструктивно - методичні наради;

    - предметні тижні;

    - науково - практичні конференції;

    - педагогічні зустрічі;

    - огляд методичної літератури.


    ПЛАН РОБОТИ

    МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

     

    НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

    Формування творчої особистості та виховання національної самосвідомості і громадянськості школярів.

     

    І. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ

    1.      Поновити інформаційні матеріали (на стендах) в методичному кабінеті.

    Вересень-жовтень

    2.      Поповнити картотеку ППД району, області та картотеку методичної літератури (педагогічні й фахові журнали, література навчальних кабінетів).

    Листопад

    3.      Систематично поповнювати куточки "Куточок молодого вчителя”, "На допомогу класному керівнику”.

    Протягом року

     

    ІІ. РОБОТА НАД ПРОБЛЕМНИМИ ПИТАННЯМИ

    1.      Скласти картотеку літератури з проблемного питання.

    Вересень

    2.      Детально опрацювати літературу (з проблемного питання), ознайомитися з матеріалами роботи інших навчальних закладів.

    Жовтень-листопад

    3.      Розробити конкретний план роботи школи над науково-методичною проблемою.

    Листопад

    4.      Провести методичний тиждень на тему:”Використання проблемно-пошукових методів у навчально-виховному процесі”.

    Квітень

    5.      Аналіз роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою протягом навчального року.

    Травень

    ІІІ. РОБОТА З ВИВЧЕННЯ, УЗУГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ППД

    1.      Протягом кожного навчального семестру знайомити вчителів з матеріалами ППД, опублікованими в педагогічних та методичних виданнях.

    2.      Ознайомити вчителів з тематикою досвіду шкіл району, який вивчався районним методичним кабінетом протягом року.

    Лютий

    3.      Творчі звіти вчителів.

    Жовтень-березень

    4.      Вивчити та узагальнити досвід вчителя географії Кобзар С.Є.

    Листопад

    ІV.УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ

    1.      Вивчення стану викладання:

    -         географії;

    -         біології;

    -         хімії;

    -         фізичної культури.

    2.      Підготовка та проведення засідань педагогічної ради.

    3.      Проведення директорських контрольних робіт з рідної мови в 5-му, 9, 11-му класах, з математики в 9 кл.

    4.      Перевірка техніки читання в 1-4 класах.

    5.      Організація та проведення шкільних предметних олімпіад, участь у районних олімпіадах.

    6.      Перевірка виконання навчальних програм.

    7.      Визначення рівня навчальних досягнень учнів за кожний семестр у початковій ланці та у 5-11-х класах.

     

    ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ 

    Перше засідання (вересень)

            1.     Організація методичної роботи в школі.

    2.     Затвердження річного плану роботи ради методичного кабінету.

    Друге засідання (вересень)

            1.     Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів.

    2.     Курсова перепідготовка вчителів за поточний період. (Глагола О.М.)

    3.     Атестація педагогічних працівників. (Глагола О.М.)

    4.     Аналіз результатів ЗНО за 2010-2011 навчальний рік

    Третє засідання (жовтень)

            1.     Аналіз участі учнів у І турі предметних олімпіад. (Глагола О.М.)

    2.     Звіт про роботу МО вчителів гуманітарного циклу. Підготовка до ЗНО (Лісовенко Н.В.)

    3.     Вдосконалення форм і методів позаурочної роботи. (Дзима Л.Л.)

    Четверте засідання (листопад)

            1.     Аналіз участі учнів у ІІ турі предметних олімпіад. (Глагола О.М.)

    2.     Про стан роботи з обдарованими дітьми. (Голови МО)

    3.     Звіт про роботу МО вчителів початкових класів. (Волощенко С.В.)

    4.     Роботи по профілактиці шкідливих звичок. (Солошенко Н.П.)

    Пяте засідання (грудень)

            1.     Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр.

    2.     Підсумки роботи педколективу за І семестр. (Гавриленко Н.А.)

    3.     Підсумки  та завдання ради методобєднаннь  на ІІ семестр  2011-2012  навчального року. (Глагола О.М.)

    ПАМ’ЯТАЙМО!!!

     

    Учень 5-го класу чекає на вчителя доброго та милого.

    Учень 6-го класу чекає на вчителя ввічливого.

    Учень 7-го класу чекає на вчителя справедливого, який не займається моралізаторством.

    Учень 8-го класу чекає на вчителя освіченого та вимогливого, який застосовує ТЗН.

    Учень 9-го класу чекає на вчителя, який однаково ставиться до всіх, доступно пояснює матеріал, активно проводить уроки.

    Учень 10-го та 11-го класів чекає на вчителя, об’єктивного в оцінюванні, який знає свій предмет, уміє прищеплювати любов до нього.