П`ятниця
25.05.2018
20:47
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Яку інформацію ви хотіли б бачити на сторінках сайту ?
Всього відповідей: 56
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Косарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
    Головна » 2018 » Травень » 14 » Тренінгове заняття для батьків майбутніх першокласників
    19:19
    Тренінгове заняття для батьків майбутніх першокласників

    Для батьків майбутніх першокласників Косарської ЗОШ 8 травня 2018 року було проведено тренінгові заняття з питання попередження булінгу серед учнівської молоді на тему «Вчимося спілкуватися позитивно. Виховуємо толерантну і щасливу дитину».

    Заняття провели соціальний педагог Ніна Павлівна Солошенко та класний керівник майбутніх першокласників Тетяна Олександрівна Скічко. Тема дуже важлива, делікатна. Батьки уперше були на зборах і не всі знають один одного.

    Добре було б, щоб батьки проявили себе не пасивними слухачами, а небайдужими, активними співрозмовниками. 

    Тому запропонувала провести зустріч з батьками у формі тренінга: це для батьків нова і цікава форма роботи.

    Після привітання першою була вправа «Мене звати… Моє улюблене заняття …», яка не тільки стала початком знайомства батьків один з одним, але і зняла напругу, що відчувалася на початку зустрічі.

    Я повідомила: «На тренінгу ми разом обговоримо дуже важливу проблему «Дитина – задирака. Що робити, щоб виховати дитину толерантною, людяною, щасливою?»

    Повторення правил роботи в групі викликало пожвавлення серед учасників. Цікаво було самим складати правила спілкування, за якими потім працювати під час зустрічі:

    - Говорити від свого імені, висловлювати власні думки.

    - Один говорить – усі слухають.

    - Обговорювати дію, а не особу.

    - Брати участь у виконанні вправ і завдань добровільно.

    - Правило «піднятої руки».

    - Мобільна тиша. 

    Визначення очікувань учасників групи були майже однакові: 

    Дізнатися більше про таку форму спілкування, як тренінг, приємно поспілкуватися один з одним, отримати поради щодо виховання толерантної, щасливої дитини.

    Під час проведення мозкового штурму (Хто такі задираки, як ще можна назвати таких дітей, які ознаки задиркуватості дитини, причини задиркуватості.) кожний з батьків висловлював свою думку, але всі вони прийшлі до спільної думки: агресивна дитина – це дитина «недолюблена батьками», т.п. нещаслива дитина.

    Гра-розминка «Розкрити долоні» спочатку викликала здивування: треба щось робити, щоб виховати толерантну, щасливу дитину, а не гратися в долоньки. Але після обговорення вправи (Що ви відчували, коли вам треба було розжати долоні вашому напарнику і які думки виникли, коли треба було зробити навпаки?). Відповідь була однозначна: треба домовлятися. Це є перший крок у вихованні толерантної і щасливої дитини.

    Нікого не залишала байдужим розповідь «Надірване серце».

    Всі, без винятку, зрозуміли ключову думку розповіді: та дитина, яка зазнала агресію з боку оточуючих, не може бути неагресивною, щасливою.

    На питання «Якими якостями характеру повинні володіти батьки, щоб змінити поведінку дитини найкраще?» всі батьки відповіли: терпіння, толерантність і головне – любити дитину. Це є другий і головний крок у вихованні толерантної і щасливої дитини.

    Цікавою була вправа «Будемо говорити один одному компліменти».( Поділ учасників на 2 групи («троянда», «ромашка»). Всі учасники стали в 2 круга. В 1 кругу – «троянди», а в 2 кругу (усередині) – ромашки. Ромашки-по кругу і говорять трояндам компліменти, а троянди – ромашкам.

    Ця вправа підказала третій крок у вихованні толерантної і щасливої дитини.

    Компліменти, лагідні слова – це дуже важливий крок у вихованні доброти, людяності, толерантності і щастя дитини.

    Тепер батьки впевнено говорили, що треба робити, щоб дитина не була агресивною, задиракою. Це - дотик (обійми, поцілунки), слова заохочення (мені буде приємно, може, зробиш, ти не міг би…), час (мені подобається бути с тобою…), подарунки (1000 поцілунків в коробі), допомога і багато іншого, що не зашкодить дитині бути доброю, людяною, толерантною і щасливою.

    Наостанок – ще одна вправа «Намалюйте образ вашої щасливої дитини».

    Як старанно малювали батьки портрети своїх діток! Лиця діток були різні: різні вушка, різні губки, різні носики, різне за довжиною і кольором волоссячко. Але у всіх були щасливі оченятка і радісні посмішки. (Тетяна Олександрівна зібрала малюнки. Вона збереже їх і на випускному балі подарує їх дітям).

    Прийшов час підводити підсумки спілкування «А на останнє я скажу»: Моє - очікування збулося (не збулося), тому що…»

    Ми педагоги, будемо сподіватися, що батьки усвідомили: щаслива дитина не буває агресивною задиракою! Треба пам᾽ятати, що допомога дитині починається з себе: не треба проявляти агресивну поведінку ні щодо дитини, ані щодо оточення, інакше нелегка праця виховання позитивної дитини буде марною.

    Дитина- задирака – це проблема. Не ігноруйте її, допоможіть своєму малюку гідно увійти у великий світ людських взаємин.

    Соцільний педагог Н.П. Солошенко

    Переглядів: 7 | Додав: lexel | Теги: тренінг, батьківські збори, першокласники | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar